Fanboys

2010-08-13 @ 16:23:22
Detta är en film som skriker BEA! Den är heeeelt epic och ett måste för alla er nördar därute! den innehåller så mycket känslor och är en sjukt fin film! Jag erkänner med en gång att jag grät ett flertal gånger. Men den är gör bra verkligen!

Filmen handlar om ett gäng vänner och en av dem har cancer. Detta kompisgäng är riktiga starwars nördar och de inser att kompisen med cancer, Linus, inte kommer leva länge nog tills den nya Starwars filmen kommer ut. Därför bestämmer de sig för att resa till Gerorge Lucas Skywalker ranch för att sno fillmen och titta på den.

Jag vill dessutom bara säga att medan jag sitter och skriver detta och tänker tillbaks på filmen så får jag den där kittlande känslan av att jag kommer gråta snart igen.



Kommentarer
Postat av: Karååååå

låter g33k men måste se!

2010-08-14 @ 11:31:27
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0