Leap Year

2010-08-07 @ 17:47:42
Jag älskar Irlandish boys!

Finns det hetare accent? Finns det vackrare land? Finns det snyggare killar?
Svaren är Nej, Nej och Nej i undantag för Hollywood, som egentligen bara är en del av en stad!

http://photogallery.filmofilia.com/data/media/216/leap_year_wallpaper_14.jpg

Det är bara bra killar som kommer ifrån den vackra lilla ön! Bono i U2, Snubbarna i P.S. I Love you och nu denna snygge man! Åh jag blir bara kärare genom att tänka på honom. MUMMS!

Leap Year handlar om en tjej, Anna, som kanske är lite väl kontrolerande. Hon och hennes pojkvänn Jeremy (har jag för mig att han heter) har dejtat i fyra år och under en middag så tror hon att han skafria till henne... viklet han inte gör. Så hon bestämmer sig (eftersomatt det är skott år=Leap year) för att fria till honom den 29 Februari. Problemet är att han då är i Irland.

Ja, sedan är resten av filmen väldigt förutsägbar! And i love it!


Jag vill samtidigt passa på att be om ursäkt för dålig uppdatering, men imorgon befinner jag mig vid enriktig dator igen och då! THEN IT STARTS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0