P p p p p Poker face

2011-12-29 @ 09:09:00
Tralala, vet vad vemod är men vägrar bli en emo blogg, DÄRFÖR sk ajag bli som Bridget Jones (älskar henne) ska skaffa en jävla dagbok som jag kan emo:a mig i.

Å andra sidan.. kan jag ju sluta va så självdesturktiv och tänka på sånt hela tiden.

Antingen eller.. eller både ock?
Typ.. man blir kanske inte jätte glad av att sitta och lyssna på låtar som får än att gråta.

Ibland undrar jag om det är så här vanliga människor känner hela tiden och jag är bortskämd med att vara glad hela tiden?

Nääää, eller jo, bortskämd och bortskämd man jobbar ju på det. Ska skärpa mig och befodra mig själv, YIIIHO!

Ps. Ska skaffa mig en English Bulldog och döpa honom till Gladstone. Då hade jag känte mig smart och cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0