Let's do it again!

2011-11-28 @ 19:45:46

Kort uppdatering:
*Erfaren av öroninfalation som jag är känner jag att det kan vara på gång. Lock för öronen och lite ont. Hoppas ej, då det är planerat att man ÄNTLIGEN ska få träffa mina looooovers! Fuck you öroninflamation!
*Jag har det kävligt mysigt atm. Mysigt med ljusen, många bra filmer att se och härlig musik. Livet leker.
*Jobbar en del, dra in pengar BOYAH (vägrar falla för woop woop trenden, vad fan är det liksom?)
*På onsdag släpps lucia movienight biljetterna. Kommer sitta som en HÖK då jag tydligen blev tilldelad biljett ansvaret! Bring it on.
*Har upptävckt att på lucia så har jag min sista lektion för året, och att det står obligatorisk närvaro... woops... Vet att jag kommer ha ångest, men va faaaaaan.... Man lever liksom bara en jävla gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är min lilla sockerbit, onyttig men can't get enough ... :D <3 KARRÅBAJSILINA SKRIVER

2011-11-30 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0