Om jag fick som jag ville

2012-02-07 @ 19:23:59

Statsminister: Anna Lindh.
Justieminister: Tomas Bodström.
Kulturminister: Leif Pagrotsky.
Utbildningsminister: Sofie Sandstrand, så det blir ordning på skolan! Jag ger råd om äldrevården åt dig, no problems!
Landsbygdsminister: *suck* ah, Det får la bli Gustaf då da.. Trotts att du är en jävla centerpartist!
Utrikesminister: Karrå, hon vill ut och resa, så varför inte hålla igång då liksom!!!
Finansminister: Min Pappa!
Försvarsminister: Jag själv kan ta detta då, kommer inte på någon som passar??
Socialminister: Sofia Lillsan Berglund, bra syn på familj och grejer, nice stuff.

Ja, det hade vart en fint Sverige då kan jag tala om... ett fiiiiin fint Sverige!

Block_sverige_large1221752-12-1318193828539_large


Kommentarer
Postat av: Partyyy Karår :D

YEY utrikes eller försvar är min grej, nöjd med utrikes !!

2012-02-07 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0