Skaffa sig en ny approach

2012-02-07 @ 22:57:35
En blogg är som en egen idivid, man kan säga att bloggen är som en PR agent för författaren bakom bloggen. Varje blogg måste därför (för att lyckas) ha en egen identiet som gärna då åtespeglas i författarem (för svårt att hänga med?).

Detta gör att man dras tillbaks till den fruktansvärda tiden i högstadiet då man själv letade efter sin identitet. Vem är jag?= Vad ska bloggen handla om?

Nu har jag ju haft denna bloggen i många år, och let's face it, man har väll utvecklats som person lite! Så därför känner jag att jag vill ha en ny approach på bloggen.

Mode: NEJ! Nej, nej nej nej, kan inget om det, orkar inte ens försöka ge mig in i den genren.
Foto: *suck* Är fan inte tillräckligt bra, vissa 12-åringar är ju ffs bättre än moi.
Natur: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.. nej...
Mat:Jag kan ju inte laga mat så det är ju svårt...
Politik: Let's face it, hur intressant är det att läsa politikerbloggar? Kanske slänger in lite, är mer politisk på twitter BeAndersson, där jag rasar äver regeringen och kapitalismen... ibland!
Musik: Har föööööör snäv musik smak för att make it.
Rolig: Min enda utväg kanske? Men jag är bara rolig för de som fattar vad jag menar and let's (once again) face it.. det är inte många!

Nä, jag kanske får vara kvar som random blogg ett tag till då, Dagboks bloggar kan man bara ha om man är känd, eller om man inte vill vända sig till den breda massan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0