And I don't even need your love

2012-01-15 @ 09:27:00

But you didn't have to cut me off, make out like it never happened and that we were nothing.
And I don't even need your love! But you treat me like a stranger and that feels so rough.
And you didn't have to stoop so low... Have your friends collect your records and then change your number!
I guess that I don't need that though
          Now you're just somebody that I used to know

Egentligen konstigt att en låt, en refräng och en rad kan betyda så mycket! Den hjälper mig verkligen att få bukt på saker och ting och jag tror verkligen på fullaste allvar att den hjälpt mig ta mig igenom saker.. eller ah, så kallad crush! Det lustiga är att det var av  misstag jag hittade låten klickade på fel länk/läste fel och han byta flik innan jag insåg mitt misstag. Sedan orkade jag inte gå och byta låt så iggade den.. tills refrängen kom. Jag äslakr den!

Kanske helt viker ut mig, men det kanske man behöver ibland. Mh, vanlig story kär i en kille som inte var kär i moi, och helt ärligt visste jag inte att jag var så betuttad until it was to late! och det är som dem sjunger, PRECIS SÅ. Jag behöver inte att du älskar mig, men att vi är som främlingar och att allt har ändrats är kasst. Vill bara att det ska vara som förr... ya know! Men numera är du bara någon som jag brukade känna. 

Amazing egentligen...

Tumblr_lxqdc4tork1qfw4q0o1_500_largeTumblr_ltnch0uuyx1qdoecso1_500_large_largeTumblr_ltn92xuhhv1qdoecso1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0