Förlåt tonårs-jag

2012-01-15 @ 12:49:00
Har vi inte alla varit där, när det är vissa saker som bara är töntiga och man FÅR inte gilla dem. Typ vissa böcker, vissa band, vissa filmer och vissa serier. För mig var The vampire diaries en sådan serie som bara fjortisar satt och kollade på. Men så var det väll någon dagnär jag inte hade något att göra, så jag tänkte väll typ (som alltid) "att jag kollar ett avsnitt så jag vet vad det är för skit, så kan jag säga mer elaka saker om det".

Det gjorde jag och nu är jag fast! Jag älskar det och kan inte leva utan den... jo det kan jag, men den är så bra att jag bli helt i exstas. Ser om avsnitt och allt som typsika nördar gör. Anledningen till att jag flippar och skriver om det på bloggen är bara för att förra avsnittet var SÅ JÄVLA BRA ATT JAG DÖR! åhhh!! Mina favorit karaktärer, och ba mitt fvorit ship kanske äntligen is going down. Exstas.. kan inte vänta på västa avsnitt... hyper... ja, jag vet att det är tragiskt, men that's how i roll!

PS. Fråga mig inte varför jag är så besatt av att använfa gif. bilder heller.. jag vet inte.., jag blir galen på dem själv!!!
Tumblr_lxr5711nit1r5dgp2o1_500_largeTumblr_lxeu6nrcfx1qfkah0o1_500_largeTumblr_lxqnkppsvg1qfw4q0o1_500_largeTumblr_lxqxjshbyg1qfw4q0o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0