Inte ens Jessie J gör mig glad

2012-01-04 @ 19:55:22
Åhh, då vet man att det är illa! Haha anledningar till jag är ledsen (Egentligen inga big deals men ändå!!):
1, Åh, vägt mig flera dagar i rad ch sett att jag gått ner 1,5 kg. Jag ba wooooho! FAN VAD NICE!! Sedan inse att eftersom jag haft vågen på en matta blir det inte samma resultat så ba hej, upp på samma vanliga vikt igen!

2, Tentan får mig att känna mig efterbliven, något jag inte gillar! haha fattar noll om vad det är jag skriver, om jag svarar rätt och wtf det är de vill att vi ska ha fattat!

3, Eftersom jag verkar vara efterbliven tar det 70 gånger så längre tid att skriva.. vilket gör att jag känner ångest och stress över att jag inte blir klar. (Dessutom genom att sitta på bloggen, Facebook och Twitter Hej följ mig---> http://twitter.com/#!/BeAndersson, gör ju inte att det går fortare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0