Kan jag bli som Indiana Jones nu?

2012-01-06 @ 13:49:13
Skriver skriver skriver men tar massa oförtjänta pauser. I och för sig orolig.. Två ambulanser och polisbil några hus bort. Mhh och många inbrot har vi haft det senaste.. tänk tänk tänk om det har eskalerat?! Tänk om de mördar folk nu? Hej, jag vet jag är paranoid!

Skriver i alla fall, komit längre än jag trott och tänker för mig själv om Indiana Jones också satt och skrev massa uppsatser om antikens Italien och dylikt... Om jag nu blir som Inidiana Jones.. måste jag börja ha hatt då? Gillar dock hatten... piskan däremot.. är jag lite mer osäker på! Hur gör man ens? Dessutom är ju Chandler personer (så som jag själv) inte direkt kända för att kunna piska bra WOOPA!!
234458114_xcojqcdo_c_largeTumblr_ljnvzkvyko1qglfzyo1_1280_large6084679051_b657c8e30a_z_largeTumblr_lq43iwvdc61qh3fc6o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0