Ursäkta min franska!

2012-01-12 @ 22:46:05
Taggar inför dejten imorgon med min sköna kaffeböna mrs. Tribiani! Hon är min framtidsplanerar och det är tillsammans med henne som jag lägger upp mitt liv! YES!!!
*3:a mittemot varandra i Haga/Vasa same shit
*Leva livet med våra TMB
*Ha ett Central Perk
*Vara bästisar med Daniel Adams-Ray och Oskar Linnros, that's just how we roll!!
*Ha ett semesterhus i London

Så mycket att göra, så lite tid... Låter det som en bra plan?
Tumblr_le3shc1v741qfjxc7o1_500_large

Kommentarer
Postat av: mrs. tribiani

excuse me, men HAHHAHHAAHAHAHAHAH !! I love, love, love this! vi kommer ha grymmaste livet, med finaste vännerna omkring oss! som våra kära TMB säger, HELL YEAH eller pauly d och resten YEAH BUDDY! vi har planerna, NU KÖR VI CHANDLER, it's no turning back now <3

2012-01-13 @ 07:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0