I curse myself!

2012-03-14 @ 23:58:15
Åh, jag blir så trött på mig själv, jag vet hur jag blir när jag gillar ngåot.. då blir jag heeeeelt insnöad och kollar allt, läser allt bla bla bla om detta. Men nu vill jag inte bli så JÄLA nördig för en gångs skull.. men det är SÅ svårt.

När jag får ett lyckorus/blir glad fort lyfter jag upp armarna i luften av någon jävla anleding.. Rakt upp! Är jag ensam så lägger jag dem på huvudet.. om jag är med folk.. splear jag cool, för let's face it, lite weird är det.

I vissa delar av dessa låtarna blir jag så.. HAHAHAA, Hej jag är 13 år, SO WHAT, I'M STILL A ROCKSTAR! jag skyller allt på mina hormoner som int ehar vart i balans det senaste! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0