Viktigt att vara sig själv

2012-03-07 @ 19:30:20
Jag tror påriktigt att det är viktigt att man ska vara sig själv. Inte för det här med att "Be yourself, everybody else is taken" och sådan skit. Utan jag tror att det hjälper oss att känna oss mindre ensamma. Därför är det extra viktigt att framgånsrika och kända personer verkligen är sig själva. Det är säkert många som sitter hemma och känner sig ledsna över saker som man kanske tycker är lite konstiga, eller man kanske har lite konstiga exter för sig som någon sagt att man egentligen inte ska ha.

Det är svårt att förklara vad jag menar, men tillexempel: så anser någon/några/samhället att om du är på det här viset så gillar du sånt och sånt och du ska bete dig på detta sättet. Men så funkar det inte!

Jag är 20, fyller 21 i år och är sämst på att stava. Särskrivning är jag väldigt bra på och då har jag dessutom gått tre år på journalistiskinriktning där vi skrev mycket. Jag är lite större än de flesta tjejer, men jag slutar inte äta för detta. Jag är nöjd med hur jag ser ut och då ska man väll få se ut och väga vad man vill? Jag lyssnar på musik som antingen 50-60 åriga tanter och gubbar lyssnar på eller på tpisk musik för 15-20 åringar.

Ska det vara så svårt att embrace yourself? Det finns bara EN du, var glad för det. För ingen annan är bättre än vad du är. Fuck vad någon annan säger, jag gillar dig! På riktigt...

Kommentarer
Postat av: karrååå!!

och jag är glad för att det finns en som DU ! :D <3

2012-03-08 @ 22:25:47
URL: http://frokenfrakens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0