STOP AT NOTHING!

2012-03-07 @ 14:23:16
Vaknade idag och såg massa på twitter först om att facebook låg nere, men sedan om något som kallades Kony2012. Jag ba "åhh, är detta någon snubbe som gjort något bra och som ska hyllas eller?!" Så jag orkade inte riktigt sätta mig in i det hela. Gick och hämtade min frukost, satte mig i sängen och skulle kolla på senste avsnittet av New Girl, så när jag öppnar mitt internet har jag Youtube som start sida och det första jag ser är en video som heter KONY 2012. Så tänkte jag, okej, jag får väll kolla vad fan detta är. Sedan satt jg och grät i konstant 20 minuter. Jag var så ledesen, arg och sedan blev jag så stolt.. och sedan arg och lesen igen. Så jag bestämde mig för att göra något jag med.

Så, jag gick in och på deras hemsida och kÖpte ett armband. Just do it! Stop at nothing!

från 21:10 och till slutet är det så inspirerande att jag får sådan jävla figting spirit! Hela filmen är ju bra, men jus det sista... STOP AT NOTHING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0